Κυριακή, 22 Μαΐου 2011

Παιδικοί πίνακες για αγοράκια και κοριτσάκια!

Έχω μέρες να σας γράψω και μου λείψατε!Όπως θα δείτε  ήμουν στον κόσμο μου,δηλαδή χωμένη στα πινέλα τα χρώματα και τη φαντασία μου!Θα σας δείξω λοιπόν τί έκανα αυτές τις μέρες που έλειψα και όπως πάντα θα περιμένω με λαχτάρα τα σχόλιά σας!
Πίνακας για το δωμάτιο της μικρής Γεωργίας που της αρέσουν τα άλογα!Ζωγραφισμένος με ακρυλικά πάνω σε καμβά και διακοσμημένος με glitter & strass.
διαστάσεις 45χ35εκ.
Thanasis the Little Prince!
πίνακας ακρυλικών σε καμβά.
διαστάσεις 40χ40

πίνακας ακρυλικών 40x40 εκ. για το δωμάτιο της Σίσσυς διακοσμημένος με glitter

πίνακας ακρυλικών 40x40 εκ. για το δωμάτιο της Γεωργίας διακοσμημένος με strass & glitter

"Ο μικρος πειρατης"
πινακας ακρυλικων σε καμβα με τα στοιχεια γεννησης του παιδιου.
διαστασεις 45x35εκ.
Αυτά είναι τα πινακάκια μου για τη βδομάδα που μας πέρασε!Από αύριο ξεκινάω τα καινούρια που θα σας τα δείξω σε λίγες μέρες και το καθένα θα έχει την δική του ιστορία...


Σας αφήνω με ένα τραγουδάκι που είχα καιρό να ακούσω κι όμως σήμερα που το ξανάκουσα μου φάνηκε πιο επίκαιρο από ποτέ! Καλή εβδομάδα να έχετε όλοι!

 "...Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο...κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει..."

"...Όσο για μένα είμαι πάντα εδώ,με των ματιών σας τη φωτιά σημαία....Είναι όμορφα απόψε που ανταμώσαμε,μ'αρέσει ν'αρμενίζουμε παρέα..."